Friday, May 11, 2012

Kõige raskem küsimus


Allah, Buddha ja Jumalaema, mida ma ometigi selga panen? Täna on ju reede ja õhtul esineb Kink Konkis Varsovie. Ja Sõpruse Puiestee muidugi ka. Hetkel tundub küll, et ilma tõttu on kohustuslikuks stiilielemendiks kummikud, aga ma loodan tõsiselt, et õnnestub sellest kuidagi pääseda. Ja ideaalis võiks riietus ju olla selline, et sobib kanda terve õhtu - ehk siis nii nelja ajal, kui Varsovie'ga kohtume (ikka klubis Kink Konk), kui ka õhtul, kui päris peoks läheb. Vahepeal ju ilmselt koju ei jõua, sest viiest kohtub Jevgeni Griškovets lugejatega (Tartu Linnaraamatukogus), kui ma selle asemel hoopis Anna Haava tänaval Roy Striderit kuulata ei otsusta. Ilmselt otsustan, sest ta räägib eraldatud väikekogukondadest, mis on folkloristi (= minu!) jaoks samuti üsna huvitav teema.  Ja juba kell seitse saab Pargiraamatukogu platsil näha, kas ja kuidas erinevad kirjanikud laulda oskavad. Mis ilmselt tähendab, et targem on vihmavarjud välja otsida. Seda enam, et kümnest tuleb samas kohas vabaõhukino - näidatakse eelmisel aastal valminud filmi "Idioot", kus teevad kaasa Risto Kübar, Katariina Unt ja Tambet Tuisk. Suurepärane alternatiiv neile, kes muusikasõbrad ei ole - kuigi taas kord, tasub olla, Varsovie on HEAAAAA.
Aga pimeduse katte varjus toimusid ju ka sündmused - kuna ma olen nõrk, läksin ööseks koju magama. Ja kui ma hommikul taas koolimajja jõudsin... No teate isegi, et kui eestlane ka ükskord koolimajja kohale jõuab, on alati juba hilja. "Odüsseia" lugemine oli lõppenud. Aga eile õhtul (alustati ju juba kella neljast) olid inimesed igatahes väga positiivses meeleolus ja teadjamad teavad rääkida, et seda jätkus varahommikuni välja, nii et lugejad on meil järjekindlad. Loodetavasti ei lase ka täna keegi end ilmal segada, seda enam, et praeguseks on juba vihm üle jäänud. Ehk tuleb veel päikegi välja.
P.S. Platvormsaapad on vist nii üheksakümnendad? Aga kiilkonts on jällegi liiga kole, et sellega päriselt peole minna ja kuidas ma tikk-kontsaga tantsin? Elu on üks hädaorg, ma ütli.
P.P.S. Mõtlesin välja, Varsovie on täpselt sellise veits vanakooli maiguga, et steampunk oleks raudselt kindla peale minek. Midagi sellist nagu pildil.

No comments:

Post a Comment